Aula

Aula er en brugervenlig, digital løsning til kommunikation og samarbejde mellem skole, SFO og forældre.
Aula gør det nemt og overskueligt at tage del i dit barns hverdag og udvikling. Målet med Aula er at styrke samarbejdet mellem skole og hjem, da et godt samarbejde smitter positivt af på dit barns læring, trivsel og udvikling. I Aula kan du bl.a. sende beskeder til andre brugere, se en opslagstavle med vigtige informationer, booke skole-hjem-samtaler og meget mere.

Du logger på Aula via www.aula.dk eller på din mobil eller tablet via en app, som du kan hente i App Store eller Google Play.

Du skal have et UNI-Login eller NemID for at kunne logge på Aula.

Har du brug for hjælp?

Når du skal lære Aula at kende, kan du blandt andet finde hjælp i en række "trin-for-trin-guides" og vejledningsvideoer. Hvis du har brug for yderligere hjælp kan du kontakte Marienhoffskolen.

Du finder vejledningerne her:  Vejledning

Folder

Shape Created with Sketch.

Vejledning til komme gå modulet

Shape Created with Sketch.