Mellemrummet

Når børn har udfordringer, vil du som forælder blive involveret fra starten af. De tiltag, vi sætter i værk, bliver du som minimum orienteret om og oftest involveret i.

Vores børnesyn gennemsyrer vores tilgang til børn med særlige behov - vi tror på, at børn gør 'det rigtige', hvis de kan. Vi ser forældrene som den største ressource i barnets liv og vi arbejder i et udviklingsorienteret perspektiv med alle børns udfordringer.

Børn med faglige udfordringer modtager særlig tilrettelagt undervisning i ”Mellemrummet”, børn, som er udfordret ift. adfærd, kontakt og trivsel vil indgå i forløb med skolens ressourcepersoner fra Læring og trivsel team.

I Mellemrummet modtager børn dele af deres undervisning i perioder. I Mellemrummet arbejder vi med, at børn følger en struktur, så hjernen bliver opladet mellem hverdagens mange krav.

Der er faste medarbejdere i både LOT og Mellerummet